LähiTapiola uudistaa asiakaspalveluaan vastaamaan asiakkaiden tarpeita

Sirpa Pöllänen tapaa asiakkaita ajanvarauksella Lappajärven toimistolla.
Sirpa Pöllänen tapaa asiakkaita ajanvarauksella Lappajärven toimistolla. Kuva: LähiVakuutus.
Sirpa Pöllänen tapaa asiakkaita ajanvarauksella Lappajärven toimistolla.
Sirpa Pöllänen tapaa asiakkaita ajanvarauksella Lappajärven toimistolla. Kuva: LähiVakuutus.

LÄHITAPIOLA Etelä-Pohjanmaa uudistaa asiakaspalveluaan Järviseudulla vastatakseen paremmin asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Puhelinpalvelu siirtyy lähemmäs asiakasta ja ajanvaraustapaamisille varataan lisää aikaa.

Olemme todenneet, että asiakkaat haluavat hoitaa vakuutusasioitaan yhä enemmän puhelimitse ja verkossa, kertoo palvelupäällikkö Essi Koskiahde LähiTapiola Etelä-Pohjanmaalta.

–Korona-aika vauhditti muutosta, joka on ollut käynnissä jo useamman vuoden. Edelleen kuitenkin on kysyntää myös perinteiselle toimistopalvelulle. Toimistolla vakuutusasioita käyvät hoitamassa kaiken ikäiset asiakkaat. Iäkkäämmille asiakkaille on erityisen mieluista asiointi kasvokkain tutun asiantuntijan kanssa paikallisessa toimistossa. Paikalliset toimistot tulevat säilymään jatkossakin.

–Tammikuun 2024 alusta asiakaspalvelua Järviseudulla uudistetaan asiakkaiden kysyntää entistäkin paremmin vastaavaksi: olemme huomanneet, että Lappajärvellä maanantaisin käy vain yksittäisiä asiakkaita ja Alajärvellä olisi kysyntää laajemmalle aukiololle, kertoo Koskiahde.

–Nyt palvelemme lappajärvisiä henkilöasiakkaitamme ajanvarauksella. Sen voi tehdä palveluneuvoja Sirpa Pölläsen kautta.

–Aika varataan siksi, että asiakkaan yksilölliseen tilanteeseen on mahdollista perehtyä ajan kanssa, kertoo Sirpa Pöllänen LähiTapiola Etelä-Pohjanmaan Lappajärven ja Kauhavan toimistoilta.

–Elämänturvatapaamisessa käydään läpi omaisuuden, talouden ja terveyden turva, ja räätälöidään niihin asiakkaan tarpeeseen sopivin ratkaisu. Odotan innolla jatkossakin asiakkaiden tapaamisia Lappajärven toimistolla.

Pari vuotta sitten puhelinpalvelua alettiin tehdä yhä enemmän maakunnan toimistoilta keskitetyn mallin sijaan. Alajärven toimistolla palveluneuvojana työskentelevän Ella Soukkalan mukaan on ollut etu ja houkutustekijä, että puheluihin on usein vastannut tuttu palveluneuvoja omalta paikalliselta toimistolta.

Maatila- ja yritysasiakkaita palvelevat Saara Peltotupa, Jukka Äyrä ja Nico Sippola, jotka tapaavat mieluusti asiakkaita yrityksessä tai maatilalla.

LähiTapiolan Alajärven toimistolla palvelevat Nico Sippola (vas.), Niina Mäkelä, Saara Peltotupa, Jarmo Ojajärvi ja Ella Soukkala.
LähiTapiolan Alajärven toimistolla palvelevat Nico Sippola (vas.), Niina Mäkelä, Saara Peltotupa, Jarmo Ojajärvi ja Ella Soukkala.
Lue lisää

Muuta luettavaa

Jaa tämä juttu:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Sähköposti

Uutiset

Kirjaudu

Anna palautetta

Olemme uudistaneet nettisivumme, ja haluaisimme kovasti tietää mielipiteesi. Voit antaa tähän myös muuta palautetta, voit olla mukana kehittämässä sivuja eteenpäin. Halutessasi voit jättää yhteystietosi, jos haluat yhteydenottomme asiaan. Lämmin kiitos! Voit myös vastata nimettömänä.