Craterlake vai Crazy Lake? – Järviseutu hakee rohkeasti uutta kulmaa kansainväliseen matkailuun

Järviseudun matkailun kehittämistyötä vietiin eteenpäin kansainvälisen markkinointistrategian työpajassa 3. joulukuuta, jossa pohdittiin, millainen kuva Järviseudusta voisi muodostua ulkomaiselle matkailijalle. Vaikka kyseessä ei ollut hankkeen ensimmäinen työpaja, tällä kertaa tarkastelukulma oli aiempaa kunnianhimoisempi: miten alueesta rakennetaan kiinnostava ja erottuva matkakohde kansainvälisillä markkinoilla. Työskentelyä ohjasivat paitsi osallistujien näkemykset myös vahva tietopohja – taustalla hyödynnettiin Järviseudun matkailun masterplania, … Jatka artikkelin Craterlake vai Crazy Lake? – Järviseutu hakee rohkeasti uutta kulmaa kansainväliseen matkailuun lukemista