Seutukaupunkitutkimus 2025: Alajärvi tunnetaan turvallisena, yhteisöllisenä ja Aallon kaupunkina 

Seutukaupunkien vetovoimatutkimus 2025 kartoitti 57 seutukaupungin tunnettuutta, imagoa ja vetovoimaa. Tutkimukseen vastasi keväällä yli 10 000 ihmistä eri puolilta Suomea. Tulokset kertovat, että Alajärvi on monille vielä tuntematon – mutta merkittävää on, ettei kaupungista tunnisteta myöskään huonoa imagoa. Tämä antaa vahvan pohjan rakentaa tulevaisuuden vetovoimaa.  Alajärveläiset nostavat Alvar Aallon ykkösbrändiksi  Ensimmäistä kertaa tutkimuksessa Alajärven omat … Jatka artikkelin Seutukaupunkitutkimus 2025: Alajärvi tunnetaan turvallisena, yhteisöllisenä ja Aallon kaupunkina  lukemista